piątek, 11 listopada 2011

Ubierz mnie!

W poszukiwaniu czegoś, co choć na chwilę odciągnie mnie od różnych pilnych życiowych zadań, natrafiłam na iplexie na super dokument / projekt filmowy idealnie wpisujący się w szafiarską stylistykę. Nie jest długi, więc te 20 minut (nawet w przerwie między BWS*), można sobie na niego pozwolić.
I zobaczyć jak to rodzina potrafi człowieka ocenić i "doradzić".
Czy zdecydowały(li)byście się na podobny projekt?
Czy bliscy mówią Wam jak wg nich wyglądacie w wybranych przez siebie ciuchach i stylizacjach?
Gorąco polecam!!! I zapraszam do dyskusji!

http://www.iplex.pl/filmy/ubierz-mnie,2268

*Bardzo Ważnymi Sprawami

5 komentarzy:

  1. pełnych magii świątecznych dni, radości, miłości, niewyczerpanych pokładów szczęścia i pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co u Ciebie??? Nie pokazujesz się od dawna... Wszystkiego dobrego w Nowym 2012! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeczytałam, że jesteś Skandynawistą to już się nawet nie skupiłam na czytaniu notki :D Chciałam to studiować, ale zabrakło paru rzeczy... kocham wszystko co skandynawskie i każdemu, kto ma z tym styczność o tym piszę :D Może w końcu uda mi się tam wyjechać, marzy mi się Norwegia. Byłaś może?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam ten film. Myślę, że gdybym zdecydowała się na taki eksperyment, wyszłoby podobnie. Nie wiem czy się śmiać czy płakać:) - przy filmie to kwiczałam ze śmiechu - "maseczka na ryj" i już;))).

    OdpowiedzUsuń