wtorek, 21 sierpnia 2012

paskowe jęzory i zwierzęce wzory

To mój najczęściej eksplorowany zestaw sierpniowy.
Paski odkryłam dla siebie dość późno i jest to jeden z najlepszych bazowych wzorów.
(A kto powiedział , żeby nie łączyć ich z innymi wzorami, np. takie zwierzęce przemycić?!)
Tunika trafiła się przypadkiem (Niech żyją małe miasta i ich secondhendy rzecz jasna!)
Kolorowe spodnie mi nie robiły (do tego ciało wciąż się wówczas zmieniało)dopóki nie zobaczyłam ich u tej dziewczyny. Z miejsca zakochałam się w tym odcieniu. Ukochana Vero Moda pospieszyła z pomocą i ze zniżką karty stałego klienta zakup nie nadwyrężył domowego budżetu. Do tego była wyprzedaż i złapałam kolejny komin za ułamek ceny wyjściowej;)
Jagoda kończy dziś 2 miesiące i też nosi paski;)




treginsy- Vero Moda
tunika-Saint Tropez, sh, nówka sztuka
baleriny-%Carry, S/S'11
kurtka-%REzerwat, S/S'11
komin-%Forever 18
Gdzie:spacery, zakupy

9 komentarzy:

  1. O, a ja też chcę taką tunikę!!!
    Mama pociechę wystroiła "pod kolor"...znaczy "pod pasek" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowe spodnie nie są złe:) a Jagoda słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika rewelacja a fryzura dzidziusia - cos niesamowitego :D

    Zapraszam do siebie na konkurs ! :)

    http://princess-beyonce.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-gleam.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tak szczuplutkich nogach treginsy prezentują się świetnie!
    Jagódka powala fryzem;))

    OdpowiedzUsuń
  5. No w koncu jest nowy post:) tracilam nadzieje:))))
    Buziakuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazlam Cie na blogu o minimaliźmie i zajrzałam tutaj :)
    zatrzymam się na dłużej :) śliczne dziecko
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like the leopard plus stripes!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam nie zdążyłam zaktualizować na blogu, a już na mailu sprzedałam pelerynę. Mam nadzieję, że nie zrobiłam przez to zamieszania.
    Pierścionek jest wolny i jakbyś się zdecydowała to koszt wysyłki pierścionka to koszt listu poleconego, czyli coś koło 4 zł.

    PS. Oj nie da się ukryć, że pochłonęło mi to trochę czasu i pracy, ale polecam:), bo uprzątnięcie szafy pomaga uporządkować życie:).

    PPS. Cudowna córcia, ile ma włosków:)

    OdpowiedzUsuń