wtorek, 18 maja 2010

Lásko, voníš deštěm

Ależ to ma moc! Tak jak niemal każda piosenka Jaromira.. Koncertowo!
Polecam jego twórczość dla tych co jeszcze nie znają, można zacząć od filmu Rok diabła.
Długo kazał na siebie czekać, daleko wszak z południa nad to nasze zimne morze, potem przyszły zawirowania w kraju.. aż się doczekałam..nomen omen był to ostatni póki co deszczowy dzień..
Jarek przywiózł słońce i emocje.

Bardzo polubiłam tę bluzkę, przydaje się na większość wyjść i ma tak prosty a oryginalny detal w postaci "generalskiego pagonu". Lubię tą butelkowo-turkusową zieleń łączyć z granatem. Buty to chyba najbardziej szalony model w mojej kolekcji. Zwracają uwagę i są przysłowiową kropką nad "i".





bluzka-%REzerwat
naszyjnik-prezent od mamy
balerinki- zwykły sklep





Gdzie: koncert Jaromira Nohavicy







Jde déšť a já jdu s ním
jdu městem jenž znám
a hledám stopy včerejší včerejší
jdu stejným směrem jak dřív
a vzpomínám
a všechno zdá se krásnější

Ach Lásko voníš deštěm
tady si řek
myslím že vítr tehdy vál vítr vál
jsou to už stovky let
kabát si svlék
a byl mi velký ale hřál
krásná Lásko

Jak dlouho dlouho ještě
půjdu ti vstříc
člověk je velmi krátce živ krátce živ
má Lásko voníš deštěm
jsi z plískanic
však hřeješ stejně jako dřív

I déšť jak dřív je stejný
i já já jsem táž
Jen cosi skříplo v orlojích orlojích
Byls tu a stále jsi jenom se ukrýváš
Jdu deštěm ve tvých šlépějích
ó má Lásko

Muzyka:Black Sabbath/Tekst czeski: Jaromir Nohavica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz