środa, 20 listopada 2013

wearing earlier, wearing later

Też macie takie rzeczy w swoich szafach które nosicie wielosezonowo, dodając tylko dodatkowe warstwy zgodnie z wytycznymi temperatury akurat panującego sezonu?
U mnie część wisi i jest używana niejednosezonowo właśnie
I nie w glowie mi chowanie ich do walizek czy pudel z ometkowaniem przemijającego sezonu.
Tak mam z ta sukienką.
Tania nie była, mimo że z przeceny, ale jakość, krój i mimo wzoru jej uniwersalność pozwalają mi cieszyć się nią wiosną, latem, jesienią...również wtedy gdy jest mnie trochę więcej.
Tak samo jest z połaciami tego swetra w kolorze kawy z mlekiem.Jest genialny i pasuje absolutnie do wszystkiego.




sukienka-% Makalu (old)
kardigan-%Makalu(old)
rajstopy-zwykły sklep(old)
buty- %Gortz 17(old)
torba- sh

Gdzie: Praca

Another Day Another Way

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz