niedziela, 30 sierpnia 2009

Trzy kolory: Biały


Idę za ciosem i ostatnią cześć trylogii niosę.
W tle Miastomania skłania do szlagwortowania:)
I do niedzieli ten biały mi pasuje..
Pojedźmy schematem: symbol czystości, niewinności-stroje komunijne, suknie ślubne..w innym kręgu kulturowym-żałoby..
Kolor delikatny w codziennym użyciu, brudzący, Grecja i Skandynawia obnosi się z nim wręcz kultowo, bo właściwości ma takie, że latem daje uczucie chłodu, a jednocześnie daje poczucie świetlistości, jasności, tak potrzebne kiedy słońca na co dzień mało..odbija światło, daje złudzenie przestrzeni i klasy.
Jak to się dzieje że krowa je zieloną trawę a mleko jest białe? Dlaczego białe kozaczki wzbudzają tyle emocji? Dlaczego biała koszula czy koszulka raczej nigdy nie wyjdą z mody i stwarzają tyle możliwości kombinacji i stylizacji? Dlaczego lubimy pierwszy śnieg?
Zagraj nam na grzebieniu, Karolu..

6 komentarzy:

  1. Patrzę na twój kolaż i... zimno mi się zrobiło.
    Udany ten obrazek,nie powiem :)

    www.neverlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam tylko napisać, że uwielbiam grafiki Agaty Bogackiej.wiesz może czemu nie ma ich w wysokich obcasach??? Piszę, bo zauważyłam jedną na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, tez wycinałam! Są jak dla mnie bardzo trafne. Krótkie zdania które mogłabym napisać o sobie.
    Mam "kiedyś wszystko będzie dobrze" w obrazku mojego blogspotowego profilu

    OdpowiedzUsuń
  4. tak biały ma coś w sobie :) ja mogla bym mięć nieskończona ilość rożnych białych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do zabawy :] szczegóły u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel nigdy nie kojarzyła mi się z zimnem, jeśli w ogóle jakiś kolor to niebieski.

    OdpowiedzUsuń